Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Location-Based Social Media

- Space, Time and Identity

Bag om Location-Based Social Media

This book extends current understandings of the effects of using locative social media on spatiality, the experience of time and identity.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319494715
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 112
  • Udgivet:
  • 7. februar 2017
  • Udgave:
  • 12017
  • Størrelse:
  • 148x210x8 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 2. december 2024

Beskrivelse af Location-Based Social Media

This book extends current understandings of the effects of using locative social media on spatiality, the experience of time and identity.

Brugerbedømmelser af Location-Based Social Media



Find lignende bøger
Bogen Location-Based Social Media findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.