Markedsanalyse i teori og praksis af Kenneth Hansen Bog, Hæftet

Markedsanalyse i teori og praksis

af ,
(Udvid)

Denne lærebog er rettet mod økonomiske uddannelser op til bachelorniveau og giver en omfattende indføring i alle markedsanalysens aspekter.Kapitlerne har en vekselvirkning mellem de teoretiske, statistiske modeller i markedsanalysen – og beskrivende praktisk orienterede afsnit, der trin for trin beskriver, hvorledes en god markedsanalyse opbygges.Bogen lægger stor vægt på, at den studerende opnår en forståelse af, hvilke former for analyse et givet talmateriale kan bære.Opbygningen er i hovedtræk som følger:* Den kvantitative markedsanalyse, herunder bl.a. målgruppe, analysedesign, spørgeskema, stikprøver, interviewproces* Statistiske test i markedsanalysen* Den kvantitaative markedsanalyse* Typer af markedsanalyser, herunder fx kommunikationstest, imageanalyser og kundetilfredshedsundersøgelser * Rapportering og økonomiSom hjælpeværktøj, især til kapitlerne 9 -12, er der på nedenstående link adgang til statistikværktøjet KeHaTools samt tilhørende manual, der beskriver installation og brug af værktøjet. Linket til dette er:http://www.kennethhansen.net/kehatools.html


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776756222
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 320
  • Udgivet:
  • 21. August 2008

Andre udgaver:

  • 399,00 kr.
  • 2-3 hverdage
  • 337,00 kr.
  • 62,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 307,00 kr. i
  • 92,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Kenneth Hansen, Poul K. Faarup