Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Marketing Discourse

- A Critical Perspective

Bag om Marketing Discourse

The book offers a critical survey of the most important contributions to managerial marketing discourse from the earliest twentieth century onwards, articulating a social critique and evaluation of marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415541671
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 208
  • Udgivet:
  • 15. maj 2012
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 380 g.
  • BLACK WEEK
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 13. december 2024

Beskrivelse af Marketing Discourse

The book offers a critical survey of the most important contributions to managerial marketing discourse from the earliest twentieth century onwards, articulating a social critique and evaluation of marketing.

Brugerbedømmelser af Marketing Discourse



Find lignende bøger
Bogen Marketing Discourse findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.