Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects

- A Tribute to Paul E. Green

Bag om Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects

This work emphasizes new developments in Bayesian Decision Analysis, Multivariate Analysis, Multidimensional Scaling, Conjoint Analysis, Applications of Conjoint and MDS technique, Data Mining, Cluster Analysis, and Neural Networks.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780387243085
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 346
  • Udgivet:
  • 18. marts 2005
  • Udgave:
  • 2004
  • Størrelse:
  • 235x155x19 mm.
  • Vægt:
  • 1130 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 7. december 2024

Beskrivelse af Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects

This work emphasizes new developments in Bayesian Decision Analysis, Multivariate Analysis, Multidimensional Scaling, Conjoint Analysis, Applications of Conjoint and MDS technique, Data Mining, Cluster Analysis, and Neural Networks.

Brugerbedømmelser af Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects



Find lignende bøger
Bogen Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.