Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Marketing Value Metrics

- A New Metrics Model to Measure Marketing Effectiveness

Bag om Marketing Value Metrics

Measure marketing effectiveness, align marketing activities with corporate strategy and deliver accountability with this metrics model developed at the renowned Cranfield School of Management.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749468972
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 328
  • Udgivet:
  • 3. oktober 2014
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 170x241x19 mm.
  • Vægt:
  • 576 g.
  • BLACK WEEK
  På lager
Leveringstid: 4-7 hverdage
Forventet levering: 4. december 2024

Beskrivelse af Marketing Value Metrics

Measure marketing effectiveness, align marketing activities with corporate strategy and deliver accountability with this metrics model developed at the renowned Cranfield School of Management.

Brugerbedømmelser af Marketing Value Metrics



Find lignende bøger
Bogen Marketing Value Metrics findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.