Julegaver: Du kan nemt købe dine julegaver hos os. Vi bytter indtil den 31. januar 2019

Medieteori af Palle Schantz Lauridsen Du sparer 16% ift. forlagets pris Spar 16% Bog, Paperback

Medieteori

af ,
(Udvid)

Medieteori kortlægger de dominerende teorier, der sætter vores brogede mediekultur på begreb. Den gør det ved at præsentere et bredt udvalg af medieteorier i et aktuelt perspektiv. Bogen rækker fra kapitler om kommunikationsteorier, Medium Theory, kognitionsteori, mediehistorie, offentlighedsteorier, det danske medielandskab, de sociale netværksmediers sociologi, mediesystemer, produktions- og policyanalyse over reception, participation, kvantitative og kvalitative metoder til intertekstualitet, celebrity, affektteori, steder som medieattraktion og mediedidaktik. Bogen rummer mange eksempler på, hvordan man konkret kan arbejde med de teoretiske problemstillinger.Medieteori viser, hvordan vi kan forstå mediernes funktion og deres samspil med de mennesker, de involverer, og det samfund, de indgår i. Bogen er en opfølgning til Medieanalyse. Medieteori er redigeret af lektor Palle Schantz Lauridsen (Dansk, Københavns Universitet) og lektor Erik Svendsen (Dansk, RUC). Den er skrevet af medieforskere, der alle har stor erfaring i at undervise i medieemner på de danske universiteter.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759326282
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 350
  • Udgivet:
  • 19. januar 2018

Andre udgaver:

  • 398,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • Køb nu og få bogen inden jul i

  • 335,95 kr.
  • 62,05 kr. (16%)
  • 29,95 kr.
Læg i kurv
  • 305,95 kr. i
  • 92,05 kr. (23%)
  • 19,95 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre der købte denne bog, har også købt..
Andre bøger af Palle Schantz Lauridsen
Se alle titler