Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783836658720
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 108
  • Udgivet:
  • 8. august 2008
  • Størrelse:
  • 296x210x9 mm.
  • Vægt:
  • 294 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 23. november 2024

Brugerbedømmelser af Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model



Find lignende bøger
Bogen Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.