Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Multi Channel Customer als moderner Konsument - eine Einfuhrung zur Verbesserung der Interaktion zwischen Unternehmen und Kunden

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783868152111
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 76
  • Udgivet:
  • 26. maj 2009
  • Størrelse:
  • 210x148x5 mm.
  • Vægt:
  • 109 g.
  • BLACK WEEK
  Gratis fragt
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 14. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Brugerbedømmelser af Multi Channel Customer als moderner Konsument - eine Einfuhrung zur Verbesserung der Interaktion zwischen Unternehmen und Kunden



Find lignende bøger
Bogen Multi Channel Customer als moderner Konsument - eine Einfuhrung zur Verbesserung der Interaktion zwischen Unternehmen und Kunden findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.