Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Multisensuales Marketing. Der Einfluss von olfaktorischen und haptischen Reizen auf den Markenwert

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668074415
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 84
  • Udgivet:
  • 20. november 2015
  • Størrelse:
  • 148x210x5 mm.
  • Vægt:
  • 122 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 6. december 2024

Brugerbedømmelser af Multisensuales Marketing. Der Einfluss von olfaktorischen und haptischen Reizen auf den Markenwert



Find lignende bøger
Bogen Multisensuales Marketing. Der Einfluss von olfaktorischen und haptischen Reizen auf den Markenwert findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.