Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Produkt-Vorbestellungen als Marketing-Tool

- Wie Lieferzeit, Rabatthoehe und Angebotszeitraum Einfluss auf die Wahrnehmung und das Verhalten von Konsumenten nehmen

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783961467587
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 122
  • Udgivet:
  • 15. Maj 2020
  • Størrelse:
  • 210x148x7 mm.
  • Vægt:
  • 154 g.
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 18. Oktober 2024

Brugerbedømmelser af Produkt-Vorbestellungen als Marketing-Tool



Find lignende bøger
Bogen Produkt-Vorbestellungen als Marketing-Tool findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.