Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Relationship Marketing

- A Consumer Experience Approach

Bag om Relationship Marketing

Provides not only new insights into the subject but also offers readers a highly applied framework for exploring the contribution of relationship marketing to organisational performance.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781412931229
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 216
  • Udgivet:
  • 20. april 2010
  • Størrelse:
  • 242x170x12 mm.
  • Vægt:
  • 388 g.
  • BLACK WEEK
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Beskrivelse af Relationship Marketing

Provides not only new insights into the subject but also offers readers a highly applied framework for exploring the contribution of relationship marketing to organisational performance.

Brugerbedømmelser af Relationship Marketing



Find lignende bøger
Bogen Relationship Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.