Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Sådan digitaliserer man en kop kaffe

- Hvordan etablerede organisationer skal innovere for at skabe fremtidens succes

Bag om Sådan digitaliserer man en kop kaffe

Innovation er noget af det, som etablerede organisationer taler allermest om, men også har allersværest ved at få til at lykkes. Alt for ofte ser man, at organisationer iværksætter innovationstiltag, som ikke giver de ønskede resultater, fordi de mangler et ambitiøst og strategisk innovationsdesign.Kris Østergaard giver læseren en grundig indføring i, hvordan man som etableret virksomhed opnår varige resultater med innovation. Han tager læseren med verden rundt til virksomheder som Amazon, Grundfos, Google, der nu er blevet til Alphabet, og Mærsk – virksomheder, der alle på hver deres måde har investeret i at fremtidssikre deres organisationer gennem innovation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702266832
  • Udgivet:
  • 1. marts 2019
  • BLACK WEEK
Leveringstid: Straks på e-mail

Beskrivelse af Sådan digitaliserer man en kop kaffe

Innovation er noget af det, som etablerede organisationer taler allermest om, men også har allersværest ved at få til at lykkes. Alt for ofte ser man, at organisationer iværksætter innovationstiltag, som ikke giver de ønskede resultater, fordi de mangler et ambitiøst og strategisk innovationsdesign.Kris Østergaard giver læseren en grundig indføring i, hvordan man som etableret virksomhed opnår varige resultater med innovation. Han tager læseren med verden rundt til virksomheder som Amazon, Grundfos, Google, der nu er blevet til Alphabet, og Mærsk – virksomheder, der alle på hver deres måde har investeret i at fremtidssikre deres organisationer gennem innovation.

Brugerbedømmelser af Sådan digitaliserer man en kop kaffe



Find lignende bøger
Bogen Sådan digitaliserer man en kop kaffe findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.