Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Social Influence and Sustainable Consumption

Bag om Social Influence and Sustainable Consumption

This forward-looking volume examines the role of social influence--including social media--in creating and fostering sustainable consumer behavior.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319207377
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 187
  • Udgivet:
  • 21. juli 2015
  • Udgave:
  • 12015
  • Størrelse:
  • 248x164x16 mm.
  • Vægt:
  • 446 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 3. december 2024

Beskrivelse af Social Influence and Sustainable Consumption

This forward-looking volume examines the role of social influence--including social media--in creating and fostering sustainable consumer behavior.

Brugerbedømmelser af Social Influence and Sustainable Consumption



Find lignende bøger
Bogen Social Influence and Sustainable Consumption findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.