Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Social Media als kommunikationspolitisches Instrument von Handelsunternehmen

- Eine kritische Analyse zur Bestimmung von Vor- und Nachteilen

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783656269694
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 24
  • Udgivet:
  • 19. september 2012
  • Størrelse:
  • 254x178x2 mm.
  • Vægt:
  • 59 g.
  • BLACK WEEK
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Brugerbedømmelser af Social Media als kommunikationspolitisches Instrument von Handelsunternehmen



Find lignende bøger
Bogen Social Media als kommunikationspolitisches Instrument von Handelsunternehmen findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.