Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Sport Teams, Fans, and Twitter

- The Influence of Social Media on Relationships and Branding

Bag om Sport Teams, Fans, and Twitter

This book draws on interdisciplinary research and mixed methods to investigate the extent to which Twitter is a useful tool for enhancing the relationship between sport teams and fans.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781498540056
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 148
  • Udgivet:
  • 15. oktober 2018
  • Størrelse:
  • 159x232x16 mm.
  • Vægt:
  • 422 g.
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Beskrivelse af Sport Teams, Fans, and Twitter

This book draws on interdisciplinary research and mixed methods to investigate the extent to which Twitter is a useful tool for enhancing the relationship between sport teams and fans.

Brugerbedømmelser af Sport Teams, Fans, and Twitter



Find lignende bøger
Bogen Sport Teams, Fans, and Twitter findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.