Strategisk kommunikation på sociale netværksmedier af Lisbeth  Klastrup

Strategisk kommunikation på sociale netværksmedier

af

I denne bog introducerer Lisbeth Klastrup kort til udfordringer ved og muligheder for at kommunikere strategisk på de sociale netværksmedier.
Bogen præsenterer aktuel viden om og forskning inden for feltet og viser i forlængelse af udgivelsen Sociale netværksmedier, hvordan man kan forstå brugernes interaktion med organisationer og brands på de sociale netværksmedier som et samspil mellem brugernes behov, organisationens handlen og mediets egne rammer.
Lisbeth Klastrup kommer også ind på, hvordan man skal indtænke brugeren i kommunikationen, og hvordan man får gennemslagskraft i en kaotisk medievirkelighed.

Læs mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759326602
  • Udgivet:
  • 13. februar 2017
  • Straks på e-mail
  • 41,95 kr.
Eller spar samlet 3% som medlem
  • 36,95 kr.
  • 1,05 kr. (3%)
  • Forudsætter medlemskab (ingen binding)
    1. uge gratis, herefter 79 kr./md. og kan opsiges når du vil.
Bag om Strategisk kommunikation på sociale netværksmedier
I denne bog introducerer Lisbeth Klastrup kort til udfordringer ved og muligheder for at kommunikere strategisk på de sociale netværksmedier.

Bogen præsenterer aktuel viden om og forskning inden for feltet og viser i forlængelse af udgivelsen Sociale netværksmedier, hvordan man kan forstå brugernes interaktion med organisationer og brands på de sociale netværksmedier som et samspil mellem brugernes behov, organisationens handlen og mediets egne rammer.

Lisbeth Klastrup kommer også ind på, hvordan man skal indtænke brugeren i kommunikationen, og hvordan man får gennemslagskraft i en kaotisk medievirkelighed.
Andre købte også..
Brugerbedømmelser af Strategisk kommunikation på sociale netværksmedier


Andre bøger af Lisbeth Klastrup
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.