Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Business of Platforms

- Strategy in the Age of Digital Competition, Innovation, and Power

Bag om The Business of Platforms

A trio of experts on high-tech business strategy and innovation reveal the principles that have made platform businesses the most valuable firms in the world and the first trillion-dollar companies.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780062896322
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 320
  • Udgivet:
  • 13. juni 2019
  • Størrelse:
  • 236x162x33 mm.
  • Vægt:
  • 472 g.
  På lager
Leveringstid: 4-7 hverdage
Forventet levering: 4. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Beskrivelse af The Business of Platforms

A trio of experts on high-tech business strategy and innovation reveal the principles that have made platform businesses the most valuable firms in the world and the first trillion-dollar companies.

Brugerbedømmelser af The Business of Platforms



Find lignende bøger
Bogen The Business of Platforms findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.