Udvidet returret til d. 31. januar 2025

The Discourse of Advertising

Bag om The Discourse of Advertising

This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. It is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415234559
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 268
  • Udgivet:
  • 19. juli 2001
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 156x235x16 mm.
  • Vægt:
  • 418 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uger
Forventet levering: 18. december 2024

Beskrivelse af The Discourse of Advertising

This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. It is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.

Brugerbedømmelser af The Discourse of Advertising



Find lignende bøger
Bogen The Discourse of Advertising findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.