Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Fall of Advertising and the Rise of PR

Bag om The Fall of Advertising and the Rise of PR

Reveals a shift in marketing trends from advertising to publicity, citing the successes of such top brands as the Body Shop, Starbucks, and Wal-Mart, while sharing strategies on establishing credibility and implementing a slow PR build.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780060081997
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 320
  • Udgivet:
  • 7. oktober 2004
  • Størrelse:
  • 135x202x20 mm.
  • Vægt:
  • 258 g.
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Beskrivelse af The Fall of Advertising and the Rise of PR

Reveals a shift in marketing trends from advertising to publicity, citing the successes of such top brands as the Body Shop, Starbucks, and Wal-Mart, while sharing strategies on establishing credibility and implementing a slow PR build.

Brugerbedømmelser af The Fall of Advertising and the Rise of PR



Find lignende bøger
Bogen The Fall of Advertising and the Rise of PR findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.