Udvidet returret til d. 31. januar 2025
Bag om The Political Economy of City Branding

This book discusses city branding from the perspective of numerous post-industrial cities in North America, Europe, East Asia and Australasia.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415859455
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 216
  • Udgivet:
  • 6. februar 2014
  • Størrelse:
  • 155x242x17 mm.
  • Vægt:
  • 464 g.
  • BLACK WEEK
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 9. december 2024

Beskrivelse af The Political Economy of City Branding

This book discusses city branding from the perspective of numerous post-industrial cities in North America, Europe, East Asia and Australasia.

Brugerbedømmelser af The Political Economy of City Branding



Find lignende bøger
Bogen The Political Economy of City Branding findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.