Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Verbesserung der Servicequalitat im Dienstleistungssektor durch die Kundenkontaktpunktanalyse

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783867417389
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 116
  • Udgivet:
  • 3. november 2011
  • Størrelse:
  • 210x148x7 mm.
  • Vægt:
  • 159 g.
  Gratis fragt
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 21. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Brugerbedømmelser af Verbesserung der Servicequalitat im Dienstleistungssektor durch die Kundenkontaktpunktanalyse



Find lignende bøger
Bogen Verbesserung der Servicequalitat im Dienstleistungssektor durch die Kundenkontaktpunktanalyse findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.