Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Vergleichende Werbung Fur Die Positionierung Neuer Marken

- Untersuchung Der Werbewirkung Mittels Strukturgleichungsanalyse

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783658164690
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 271
  • Udgivet:
  • 16. november 2016
  • Størrelse:
  • 210x148x15 mm.
  • Vægt:
  • 345 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 29. november 2024

Brugerbedømmelser af Vergleichende Werbung Fur Die Positionierung Neuer Marken



Find lignende bøger
Bogen Vergleichende Werbung Fur Die Positionierung Neuer Marken findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.