Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Wie Informationsasymmetrien unser Kaufverhalten beeinflussen

- Eine anekdotische Evidenz warum susse Schokolade so bitter schmeckt

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783956368097
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 74
  • Udgivet:
  • 20. juni 2016
  • Størrelse:
  • 210x148x5 mm.
  • Vægt:
  • 109 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 3. december 2024

Brugerbedømmelser af Wie Informationsasymmetrien unser Kaufverhalten beeinflussen



Find lignende bøger
Bogen Wie Informationsasymmetrien unser Kaufverhalten beeinflussen findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.