Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Wirkungen des Produktdesigns

Bag om Wirkungen des Produktdesigns

Am Beispiel des Automobilsektors untersucht Thomas C. Kohler die Wirkung von Produktdesign auf den Konsumenten und entwickelt geeignete Messansätze, die dem Designer bereits während der Produktentstehung abgesicherte Informationen liefern.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824479399
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 23. september 2003
  • Udgave:
  • 2003
  • Størrelse:
  • 210x148x15 mm.
  • Vægt:
  • 371 g.
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 14. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Beskrivelse af Wirkungen des Produktdesigns

Am Beispiel des Automobilsektors untersucht Thomas C. Kohler die Wirkung von Produktdesign auf den Konsumenten und entwickelt geeignete Messansätze, die dem Designer bereits während der Produktentstehung abgesicherte Informationen liefern.

Brugerbedømmelser af Wirkungen des Produktdesigns



Find lignende bøger
Bogen Wirkungen des Produktdesigns findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.