Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Contemporary Research in E-Branding

Bag om Contemporary Research in E-Branding

Offers research on various global issues of the Internet as a central organizing platform for integrating marketing communications.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781599048130
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 389
  • Udgivet:
  • 30. november 2008
  • Størrelse:
  • 280x216x22 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 7. december 2024

Beskrivelse af Contemporary Research in E-Branding

Offers research on various global issues of the Internet as a central organizing platform for integrating marketing communications.

Brugerbedømmelser af Contemporary Research in E-Branding



Find lignende bøger
Bogen Contemporary Research in E-Branding findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.