Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Der Interviewer-Einfluss in Der Marktforschung

Bag om Der Interviewer-Einfluss in Der Marktforschung

Hand von Unter­ lagen des Instituts für Markt-und Verbrauchsforschung der Freien Univer­ sität Berlin.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783663127024
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 114
  • Udgivet:
  • 1. januar 1964
  • Udgave:
  • 11964
  • Størrelse:
  • 234x156x7 mm.
  • Vægt:
  • 191 g.
  • BLACK WEEK
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 9. december 2024

Beskrivelse af Der Interviewer-Einfluss in Der Marktforschung

Hand von Unter­ lagen des Instituts für Markt-und Verbrauchsforschung der Freien Univer­ sität Berlin.

Brugerbedømmelser af Der Interviewer-Einfluss in Der Marktforschung



Find lignende bøger
Bogen Der Interviewer-Einfluss in Der Marktforschung findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.