Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Mindful Customer Experience af Katja Andersen E-bog, ePub

Mindful Customer Experience

af
(Udvid)

Nye tider, nye muligheder. Tider der i højere grad end før fordrer til fokus på indtjeningen og dermed på markedet, de eksisterende kunder og de kunder man gerne vil have. Kunder er populære som aldrig før - de skal blive lidt længere, bruge lidt mere og dele deres anbefaling lidt oftere. Men kunderne har forandret sig, virksomhederne ligeledes, og båndet der skaber en udbytterig relation har brug for at blive set på med nye øjne.Hvad Mindful Customer Experience betyder, og hvordan man tager det til sig, er helt centrale elementer i bogen. Vi kommer igennem anbefalinger, fortællinger og beskrivelser af, hvad dette nye begreb betyder både strategisk og i hverdagen. For at levendegøre den bevidste kundeoplevelse indeholder bogen interviews med mere end 20 danske virksomheder, der fortæller om tilgangen til kundeoplevelser. Bogen er en unik konstellation om tidens tanker og praktiske processer for at skabe kundeoplevelser, der er bevidste, nærværende og ikke mindst profitable. Den er skrevet til dig, der sidder med salgs-, marketing- og kundeansvar, men lige så relevant for dig, der er økonomiansvarlig og gerne vil se en bedre indtjening.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788793063013
  • Udgivet:
  • 1. Juli 2013

Andre udgaver:

  • DKK 125,00
  • DKK 186,25
  • DKK 61,25
  • Straks på e-mail

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login