Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Erfolgsfaktoren von profitorientierten und nicht-profitorientierten Crowdfunding-Kampagnen

- Eine empirische Untersuchung

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783956368073
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 68
  • Udgivet:
  • 16. juni 2016
  • Størrelse:
  • 210x148x4 mm.
  • Vægt:
  • 100 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 3. december 2024

Brugerbedømmelser af Erfolgsfaktoren von profitorientierten und nicht-profitorientierten Crowdfunding-Kampagnen



Find lignende bøger
Bogen Erfolgsfaktoren von profitorientierten und nicht-profitorientierten Crowdfunding-Kampagnen findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.