Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Essential Brand Book

Bag om Essential Brand Book

Build brand value and challenge current brand industry issues with this ultimate resource, including over 100 business models and techniques in four key areas: brand communication, definition, equity and strategy.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749438630
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 336
  • Udgivet:
  • 30. august 2002
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 156x234x18 mm.
  • Vægt:
  • 508 g.
Leveringstid: Ukendt - mangler pt.
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Beskrivelse af Essential Brand Book

Build brand value and challenge current brand industry issues with this ultimate resource, including over 100 business models and techniques in four key areas: brand communication, definition, equity and strategy.

Brugerbedømmelser af Essential Brand Book



Find lignende bøger
Bogen Essential Brand Book findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.