Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Innovationsarbejde

- Organisation, kultur og ledelse

Bag om Innovationsarbejde

Uden at vi tænker så meget over det, er vi omgivet af løsninger, som kun har været tilgængelige for os i en relativt kort periode. Eksempelvis blev det først muligt at tage fotos med mobilen i 2000. I 2003 lancerede Toyota den første hybridbil, mens den første twitterbesked blev afsendt i 2006. Året efter kom den første iPhone på markedet. Men det er ikke kun genstande, der fornyr vores hverdag. Der bliver også hele tiden tænkt nye tanker om, hvordan man kan organisere sig, arbejde, samarbejde, praktisere ledelse og medarbejderskab. Disse temaer behandles i denne bog, hvor udgangspunktet er innovation i etablerede virksomheder. Forfatterne er optaget af, hvordan man kan arbejde med innovation i private og offentlige virksomheder, der er etablerede, men samtidig tilstræber udvikling – dvs. hvad man kan gøre for at skabe nye og værdifulde løsninger for eksterne kunder eller brugere. Bogens målgruppe er uddannelser på bachelorniveau, hvor innovation udgør en del af uddannelsen.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741265162
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 200
  • Udgivet:
  • 29. juni 2016
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 158x234x14 mm.
  • Vægt:
  • 304 g.
  • BLACK WEEK
  På lager
Leveringstid: 1-3 hverdage
Forventet levering: 30. november 2024

Beskrivelse af Innovationsarbejde

Uden at vi tænker så meget over det, er vi omgivet af løsninger, som kun har været tilgængelige for os i en relativt kort periode. Eksempelvis blev det først muligt at tage fotos med mobilen i 2000. I 2003 lancerede Toyota den første hybridbil, mens den første twitterbesked blev afsendt i 2006. Året efter kom den første iPhone på markedet.
Men det er ikke kun genstande, der fornyr vores hverdag. Der bliver også hele tiden tænkt nye tanker om, hvordan man kan organisere sig, arbejde, samarbejde, praktisere ledelse og medarbejderskab. Disse temaer behandles i denne bog, hvor udgangspunktet er innovation i etablerede virksomheder. Forfatterne er optaget af, hvordan man kan arbejde med innovation i private og offentlige virksomheder, der er etablerede, men samtidig tilstræber udvikling – dvs. hvad man kan gøre for at skabe nye og værdifulde løsninger for eksterne kunder eller brugere.
Bogens målgruppe er uddannelser på bachelorniveau, hvor innovation udgør en del af uddannelsen.

Brugerbedømmelser af Innovationsarbejde



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.