Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag af Morten Münster Du sparer 27% ift. forlagets pris Spar 27%

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

- Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden

af

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag. Du har uden tvivl hørt om denne bog fra en af dine kollegaer eller venner. Bogen udkom i 2017 og der er en grund til at den har solgt så godt siden. Den handler om hvordan menneskers adfærd er i den virkelige verden og at de ikke nødvendigvis agere på den måde vi laver vores strategier til.Den viser eksempler på hvordan vi faktisk modarbejder os selv mere når vi taler om klassisk management teorier som brændende platforme, change management osv. I bogen Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag har Morten Münster samlet 40 års forskning op omkring menneskers adfærd i en let forståelig metode delt op i fire trin. Her er tale om adfærdsdesign i bedste forstand hvor du med metoderne fra bogen kan blive klogere på at ændre adfærd med konkrete tiltag. Det er en oplagt bog at læse for ledere og medarbejdere som et alternativ til de mange management bøger der findes derude. Derudover er den skrevet på en sjov måde, så den også egner sig til andet en den faglige bog du læser på arbejdet.

Læs mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702243581
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 312
  • Udgivet:
  • 18. september 2017
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 145x212x26 mm.
  • Vægt:
  • 477 g.
  • 1-2 hverdage
  • 218,95 kr.
  • 300,00 kr.
  • 81,05 kr. (27%)
  • 29,95 kr.
Eller spar samlet 37% som medlem
  • 188,95 kr.
  • 111,05 kr. (37%)
  • 29,95 kr.
  • Forudsætter medlemskab (ingen binding)
    1. uge gratis, herefter 79 kr./md. og kan opsiges når du vil.
Anmeldelser af Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
  • Inspirerende og sprængfyldt med relevante og overraskende eksempler.

  • 15. april 2019

    Inspirerende og sprængfyldt med relevante og overraskende eksempler

Bag om Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag. Du har uden tvivl hørt om denne bog fra en af dine kollegaer eller venner. Bogen udkom i 2017 og der er en grund til at den har solgt så godt siden. Den handler om hvordan menneskers adfærd er i den virkelige verden og at de ikke nødvendigvis agere på den måde vi laver vores strategier til.

Den viser eksempler på hvordan vi faktisk modarbejder os selv mere når vi taler om klassisk management teorier som brændende platforme, change management osv. I bogen Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag har Morten Münster samlet 40 års forskning op omkring menneskers adfærd i en let forståelig metode delt op i fire trin. Her er tale om adfærdsdesign i bedste forstand hvor du med metoderne fra bogen kan blive klogere på at ændre adfærd med konkrete tiltag. Det er en oplagt bog at læse for ledere og medarbejdere som et alternativ til de mange management bøger der findes derude. Derudover er den skrevet på en sjov måde, så den også egner sig til andet en den faglige bog du læser på arbejdet.

Forlagets beskrivelse af Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem. Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler. Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.
Andre købte også..
Brugerbedømmelser af Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
  • 8. november 2018

    Det er en god bog. Nej, det er en fremragende bog. Efter at have læst bogen tror jeg ikke, man kan lade være med at tænke på alle de gange man enten selv har skullet ændre adfærd eller har været involveret i projekter, der skulle ændre andres. Den eftertanke fik jeg i hvert fald.


Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.