Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag af Morten Münster Du sparer 23% ift. forlagets pris Spar 23% Bog, Hæftet

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

- Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden

af
(Udvid)

Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem. Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler. Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702243581
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 312
  • Udgivet:
  • 18. september 2017
  • 300,00 kr.
  • 2-3 hverdage
  • 230,95 kr.
  • 69,05 kr. (23%)
  • 29,95 kr.
Læg i kurv
  • 201,95 kr. i
  • 98,05 kr. (33%)
  • 19,95 kr.
Læg i kurv
  • Inspirerende og sprængfyldt med relevante og overraskende eksempler.

Andre der købte denne bog, har også købt..
Andre bøger af Morten Münster
Se alle titler