Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

KUNDEBLIND

- Når topledelsen ubevidst mister følingen med kunderne

Bag om KUNDEBLIND

Kunderne er vigtigst. Sådan siger alle topledere, men det er overraskende få, der får kundeloyalitet integreret i styringen af forretningen. På trods af at både almindelig logik og talrige undersøgelser viser, at høj kundeloyalitet giver højere vækst og indtjening. På trods af at det er langt mere lønsomt at fastholde eksisterende kunder end at jagte nye, og at begejstrede kunder af sig selv hverver flere. Hvad er årsagen til dette paradoks, der leder virksomheder ind i en negativ spiral, der ender med at koste dyrt på bundlinjen, og samtidig berøver både kunder og medarbejdere mening? Hvorfor går det så galt, og hvad kan der gøres ved det? Det giver KUNDEBLIND dig svaret på, og bogen beskriver samtidig en konkret og gennemprøvet metode, der anviser vejen til vækst gennem kundeloyalitet. Undervejs får du cases, der både afskrækker og inspirerer, samt indsigt i, hvilke barrierer din virksomhed skal overvinde.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788797433607
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 211
  • Udgivet:
  • 13. maj 2024
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 140x220x18 mm.
  • Vægt:
  • 350 g.
  På lager
Leveringstid: 1-2 hverdage
Forventet levering: 28. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Beskrivelse af KUNDEBLIND

Kunderne er vigtigst. Sådan siger alle topledere, men det er overraskende få, der får kundeloyalitet integreret i styringen af forretningen. På trods af at både almindelig logik og talrige undersøgelser viser, at høj kundeloyalitet giver højere vækst og indtjening. På trods af at det er langt mere lønsomt at fastholde eksisterende kunder end at jagte nye, og at begejstrede kunder af sig selv hverver flere. Hvad er årsagen til dette paradoks, der leder virksomheder ind i en negativ spiral, der ender med at koste dyrt på bundlinjen, og samtidig berøver både kunder og medarbejdere mening? Hvorfor går det så galt, og hvad kan der gøres ved det? Det giver KUNDEBLIND dig svaret på, og bogen beskriver samtidig en konkret og gennemprøvet metode, der anviser vejen til vækst gennem kundeloyalitet. Undervejs får du cases, der både afskrækker og inspirerer, samt indsigt i, hvilke barrierer din virksomhed skal overvinde.

Brugerbedømmelser af KUNDEBLIND



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.