Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Kundeorientering

- 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler

Bag om Kundeorientering

KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler henvender sig til alle ledere, som ønsker inspiration og praktiske eksempler på, hvordan man kan arbejde med ”Kundeorientering”; herunder Customer Experience Management, Net Promoter Score, Service Design, Zero Moment of Truth og mange andre af tidens aktuelle begreber og værktøjer. Med sit brede faglige indhold giver KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler viden og hjælp til virksomhedslederens indsats mod en mere kundeorienteret virksomhed. Det gavner både kunderne og virksomheden. Bogens 24 inspirationsartikler er inddelt i 5 dele: Del 1: Det ”nye” i Customer Experience Management Del 2: Kundeorienteringstrends Del 3: Kundefokuseret ledelse – det rette mindset Del 4: Net Promoter Score, business casen og ambitionsniveauet for kundetilfredshed Del 5: Implementering af en kundeorienteret kultur. Bogen er skrevet af adm. direktør Klaus Lund, Klaus Lund & Partnere, som har mere end 25 års erfaring med arbejdet i at skabe mere kundeorienterede virksomheder. Klaus Lund har tidligere udgivet otte managementbøger inden for kundeorientering bl.a. ”Introduktion til Service Management”, ”Total Quality Management”, ”CRM – Implementering af kundeorienteret ledelse” og ”Business Excellence”.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788771920246
  • Udgivet:
  • 23. januar 2017
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: Straks på e-mail

Beskrivelse af Kundeorientering

KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler henvender sig til alle ledere, som ønsker inspiration og praktiske eksempler på, hvordan man kan arbejde med ”Kundeorientering”; herunder Customer Experience Management, Net Promoter Score, Service Design, Zero Moment of Truth og mange andre af tidens aktuelle begreber og værktøjer.

Med sit brede faglige indhold giver KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler viden og hjælp til virksomhedslederens indsats mod en mere kundeorienteret virksomhed. Det gavner både kunderne og virksomheden.

Bogens 24 inspirationsartikler er inddelt i 5 dele:
Del 1: Det ”nye” i Customer Experience Management
Del 2: Kundeorienteringstrends
Del 3: Kundefokuseret ledelse – det rette mindset
Del 4: Net Promoter Score, business casen og ambitionsniveauet for kundetilfredshed
Del 5: Implementering af en kundeorienteret kultur.
Bogen er skrevet af adm. direktør Klaus Lund, Klaus Lund & Partnere, som har mere end 25 års erfaring med arbejdet i at skabe mere kundeorienterede virksomheder.

Klaus Lund har tidligere udgivet otte managementbøger inden for kundeorientering bl.a. ”Introduktion til Service Management”, ”Total Quality Management”, ”CRM – Implementering af kundeorienteret ledelse” og ”Business Excellence”.

Brugerbedømmelser af Kundeorientering



Find lignende bøger
Bogen Kundeorientering findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.