Markedskommunikation i praksis af Sine Nørholm Just Bog, Paperback

Markedskommunikation i praksis

af , , ,
(Udvid)

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759316139
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 487
  • Udgivet:
  • 16. August 2013

Andre udgaver:

  • 599,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 503,00 kr.
  • 96,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 457,00 kr. i
  • 142,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre købte også

Andre bøger af Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt, Simon Torp