Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

0,00 kr. Gå til kassen
Markedskommunikation i praksis af Sine Nørholm Just Du sparer 50% ift. forlagets pris Spar 50% Bog, Paperback

Markedskommunikation i praksis

af , , ,
(Udvid)

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759316139
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 487
  • Udgivet:
  • 16. august 2013

Andre udgaver:

  • 599,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 300,00 kr.
  • 299,00 kr. (50%)
  • 29,95 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre der købte denne bog, har også købt..
Andre bøger af Sine Nørholm Just
Se alle titler