Markedets laveste priser
Dag-til-dag levering
Markedskommunikation i praksis af Sine Nørholm Just

Markedskommunikation i praksis

Bag om Markedskommunikation i praksis

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759316139
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 487
  • Udgivet:
  • 16. august 2013
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 174x239x34 mm.
  • Vægt:
  • 1042 g.
  • 269,95 kr.
  • 39,95 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 26. maj 2020
Andre bøger af Sine Nørholm Just
Se alle titler
Beskrivelse af Markedskommunikation i praksis
Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.
Brugerbedømmelser af Markedskommunikation i praksis


Andre købte også..
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.