Markedskommunikation i praksis af Sine Nørholm Just Du sparer 12% ift. forlagets pris Spar 12%

Markedskommunikation i praksis

af , , ,

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.

Læs mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759316139
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 487
  • Udgivet:
  • 16. august 2013
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 174x239x34 mm.
  • Vægt:
  • 1042 g.
  • 1-2 hverdage
  • 526,95 kr.
  • 599,00 kr.
  • 72,05 kr. (12%)
  • 29,95 kr.
Bag om Markedskommunikation i praksis
Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.
Andre købte også..
Brugerbedømmelser af Markedskommunikation i praksis


Andre bøger af Sine Nørholm Just
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.