Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

Bag om Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

Review of Marketing Research pushes the boundaries of marketing-broadening the marketing concept to make the world a better place.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781838675646
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 360
  • Udgivet:
  • 27. september 2021
  • Størrelse:
  • 159x239x25 mm.
  • Vægt:
  • 544 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 21. november 2024

Beskrivelse af Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

Review of Marketing Research pushes the boundaries of marketing-broadening the marketing concept to make the world a better place.

Brugerbedømmelser af Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes



Find lignende bøger
Bogen Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.