Udvidet returret til d. 31. januar 2025
Bag om Marketing Ethics

Marketing Ethics addresses head-on the ethical questions, misunderstandings and challenges that marketing raises while defining marketing as a moral activity.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780631214229
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 1. februar 2008
  • Størrelse:
  • 158x239x22 mm.
  • Vægt:
  • 554 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 6. december 2024

Beskrivelse af Marketing Ethics

Marketing Ethics addresses head-on the ethical questions, misunderstandings and challenges that marketing raises while defining marketing as a moral activity.

Brugerbedømmelser af Marketing Ethics



Find lignende bøger
Bogen Marketing Ethics findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.