Marketinghåndbogen af Hans-Henrik Søndersted-Olsen Du sparer 18% ift. forlagets pris Spar 18%

Marketinghåndbogen

- Fra strategi til kampagne

af

Marketinghåndbogen er for dig, der arbejder med markedsføring. Du får et unikt overblik over hele marketingprocessen og et uvurderligt værktøj til dit samarbejde med reklame-, analyse- og mediebureauer. Desuden giver bogen et overblik over den nyligt reviderede markedsføringslovgivning.
Fra du lægger strategien til du skal evaluere den færdige kampagne, giver bogen enkle og gennemprøvede redskaber til at skabe overblik over proces og resultat. Et væld af tidssvarende eksempler gør bogen både lærerig og læseværdig.
Hans-Henrik Søndersted-Olsen er adm. direktør for reklamebureauet Klausen & Partners A/S. Med erfaring fra begge sider af bordet i marketingarbejdet, bestyrelsesarbejde i Dansk Marketing Forum og som ekstern lektor på Copenhagen Business School er han en rutineret formidler af marketing- og kommunikationsstoffet.

Læs mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759395455
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 29. august 2013
  • Straks på e-mail
  • 203,95 kr.
  • 250,00 kr.
  • 46,05 kr. (18%)
Eller spar samlet 29% som medlem
  • 176,95 kr.
  • 73,05 kr. (29%)
  • Forudsætter medlemskab (ingen binding)
    1. uge gratis, herefter 79 kr./md. og kan opsiges når du vil.
Bag om Marketinghåndbogen
Marketinghåndbogen er for dig, der arbejder med markedsføring. Du får et unikt overblik over hele marketingprocessen og et uvurderligt værktøj til dit samarbejde med reklame-, analyse- og mediebureauer. Desuden giver bogen et overblik over den nyligt reviderede markedsføringslovgivning.

Fra du lægger strategien til du skal evaluere den færdige kampagne, giver bogen enkle og gennemprøvede redskaber til at skabe overblik over proces og resultat. Et væld af tidssvarende eksempler gør bogen både lærerig og læseværdig.

Hans-Henrik Søndersted-Olsen er adm. direktør for reklamebureauet Klausen & Partners A/S. Med erfaring fra begge sider af bordet i marketingarbejdet, bestyrelsesarbejde i Dansk Marketing Forum og som ekstern lektor på Copenhagen Business School er han en rutineret formidler af marketing- og kommunikationsstoffet.
Andre købte også..
Brugerbedømmelser af Marketinghåndbogen


Andre bøger af Hans-Henrik Søndersted-Olsen
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.