Oplevelsesdesign af Christian Jantzen Du sparer 10% ift. forlagets pris Spar 10%

Oplevelsesdesign

af , ,

Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

Læs mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759315774
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 260
  • Udgivet:
  • 13. september 2011
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 172x240x17 mm.
  • Vægt:
  • 623 g.
  • 1-2 hverdage
  • 268,95 kr.
  • 299,00 kr.
  • 30,05 kr. (10%)
  • 29,95 kr.
Bag om Oplevelsesdesign
Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.
Andre købte også..
Brugerbedømmelser af Oplevelsesdesign


Andre bøger af Christian Jantzen
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.