Oplevelsesdesign af Christian Jantzen Du sparer 10% ift. forlagets pris Spar 10% Bog, Hæftet

Oplevelsesdesign

af , ,
(Udvid)

Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759315774
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 260
  • Udgivet:
  • 13. september 2011

Andre udgaver:

  • 299,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 268,95 kr.
  • 30,05 kr. (10%)
  • 29,95 kr.


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre købte også..
Andre bøger af Christian Jantzen
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.