Organisationskommunikation af Helle Petersen Du sparer 19% ift. forlagets pris Spar 19%

Organisationskommunikation

- Teori og cases om tekst og tale

af

Denne antologi består af 10 forskeres præsentation af teorier, der bidrager til bedre organisationskommunikation.
Fælles for deres tilgang er et tekstnært fokus på sprogets, kulturens og kommunikationsrådgivningens potentialer. Fire kommunikationsmedarbejdere supplerer med aktuelle eksempler på, hvordan kommunikationsafdelingerne i Novo Nordisk, SKAT, Danmarks Radio og NaturErhvervstyrelsen arbejder med tekst og tale i praksis.
Målet er at skabe en inspirerende lærebog og et teoretisk fundament for arbejdet med at analysere, forstå, forbedre og rådgive om kommunikation i, fra og om organisationer, virksomheder og myndigheder.
"Velkommen til en undervisningsbog, som har mindst lige så stor relevans for den praktiserende kommunikatør og rådgiver, der vil blive klogere på teksten, talen, organisationen og sig selv. Tilsammen bliver bogens 10 kapitler, der alle har en stærk kobling mellem teori og praksis, en 360-graders turné gennem de problemstillinger man bliver konfronteret med i alle organisationer uanset om de er private eller offentlige, store eller små. Og så har forfatterne taget deres egen medicin: man forstår hvad de skriver! "
Anne-Marie Skov, Senior Vice President, Group Corporate Affairs, Carlsberg A/S.

Læs mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759320792
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 1. september 2014
  • Straks på e-mail
  • 260,95 kr.
  • 321,00 kr.
  • 60,05 kr. (19%)
Eller spar samlet 29% som medlem
  • 226,95 kr.
  • 94,05 kr. (29%)
  • Forudsætter medlemskab (ingen binding)
    1. uge gratis, herefter 79 kr./md. og kan opsiges når du vil.
Bag om Organisationskommunikation
Denne antologi består af 10 forskeres præsentation af teorier, der bidrager til bedre organisationskommunikation.

Fælles for deres tilgang er et tekstnært fokus på sprogets, kulturens og kommunikationsrådgivningens potentialer. Fire kommunikationsmedarbejdere supplerer med aktuelle eksempler på, hvordan kommunikationsafdelingerne i Novo Nordisk, SKAT, Danmarks Radio og NaturErhvervstyrelsen arbejder med tekst og tale i praksis.

Målet er at skabe en inspirerende lærebog og et teoretisk fundament for arbejdet med at analysere, forstå, forbedre og rådgive om kommunikation i, fra og om organisationer, virksomheder og myndigheder.


"Velkommen til en undervisningsbog, som har mindst lige så stor relevans for den praktiserende kommunikatør og rådgiver, der vil blive klogere på teksten, talen, organisationen og sig selv. Tilsammen bliver bogens 10 kapitler, der alle har en stærk kobling mellem teori og praksis, en 360-graders turné gennem de problemstillinger man bliver konfronteret med i alle organisationer uanset om de er private eller offentlige, store eller små. Og så har forfatterne taget deres egen medicin: man forstår hvad de skriver! "

Anne-Marie Skov, Senior Vice President, Group Corporate Affairs, Carlsberg A/S.
Andre købte også..
Brugerbedømmelser af Organisationskommunikation


Andre bøger af Helle Petersen
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.