Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Qualitative Consumer Research

Bag om Qualitative Consumer Research

Using some of the latest qualitative research tools, this volume highlights insights about consumption ranging from how consumers process advertising messages, to how small retailers can combat the practice of "showrooming" by consumers comparing online prices with mobile devices.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781787144927
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 296
  • Udgivet:
  • 18. august 2017
  • Størrelse:
  • 238x161x21 mm.
  • Vægt:
  • 550 g.
  • BLACK FRIDAY
    : :
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 12. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Beskrivelse af Qualitative Consumer Research

Using some of the latest qualitative research tools, this volume highlights insights about consumption ranging from how consumers process advertising messages, to how small retailers can combat the practice of "showrooming" by consumers comparing online prices with mobile devices.

Brugerbedømmelser af Qualitative Consumer Research



Find lignende bøger
Bogen Qualitative Consumer Research findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.