Relationsstrategi af Lars Sandstrøm Bog, Hæftet

Relationsstrategi

- Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer

af
(Udvid)

Et nyt relationsparadigme er ved at vinde frem: Det involverende relationsparadigme.Nye teknologier, forretningsmodeller og kommunikationsformer forandrer den måde, virksomheder skaber og udvikler relationer på. Relationer som i dag skal være kendetegnet ved innovation, co-creation og brugerinvolvering.Lars Sandstrøm beskriver strategiske modeller og værktøjer til at forstå, udvikle og lede relationer og netværk i en virkelighed, hvor den traditionelle markedsføring og corporate branding er på retur.Virksomhederne mangler værktøjer til at navigere blandt de nye krav, som interessenter stiller i relationsøkonomien. Ledere og medarbejdere oplever, at de deltager i både formelle og uformelle netværk uden en veldefineret strategi for, hvordan både virksomheden og dens interessenter kan få værdi af at dele viden, at samarbejde og at kommunikere.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759316931
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 209
  • Udgivet:
  • 1. November 2012

Andre udgaver:

  • 249,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 224,00 kr.
  • 25,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 194,00 kr. i
  • 55,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Lars Sandstrøm