BLACK FRIDAY + LØRDAG

Spar op til 50% på bøger, e-bøger og lydbøger fra Black Friday t.o.m. lørdag

Strategies in Emerging Markets af Michael W. Hansen Bog, Hæftet

Strategies in Emerging Markets

- A Case Book on Danish Multinational Corporations in China and India

af , , , ,
(Udvid)

Verdens økonomiske tyngdepunkt forskyder sig til Asien. De asiatiske markeder er vokset de sidste årtier og rummer et stadigt større potentiale for danske virksomheder. Det gælder ikke mindst for Kina og Indien. Strategies in Emerging Markets fortæller om de erfaringer, som syv større danske virksomheder har gjort sig med disse markeder og deres muligheder og faldgrupper. Bogen henvender sig primært til studerende inden for internationale virksomhedsstudier, erhvervsøkonomi og strategi. Også virksomhedsledere, der arbejder med vækstmarkeder, vil kunne drage nytte af bogen.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788763002363
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 190
  • Udgivet:
  • 30. August 2010

Andre udgaver:

  • 1-2 hverdage
  • 252,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 222,00 kr. i
  • 17,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Michael W. Hansen, Torben Pedersen, Bent Petersen, Marcus M. Larsen, Peter Wad