Udvidet returret til d. 31. januar 2025

The Advertising Effect: How to Change Behaviour

Bag om The Advertising Effect: How to Change Behaviour

The Advertising Effect examines how advertising influences consumer behaviour - and the psychological principles underpinning it.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780195593921
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 28. maj 2014
  • Størrelse:
  • 227x154x18 mm.
  • Vægt:
  • 382 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 hverdage
Forventet levering: 30. november 2024

Beskrivelse af The Advertising Effect: How to Change Behaviour

The Advertising Effect examines how advertising influences consumer behaviour - and the psychological principles underpinning it.

Brugerbedømmelser af The Advertising Effect: How to Change Behaviour



Find lignende bøger
Bogen The Advertising Effect: How to Change Behaviour findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.