Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Theoretische Betrachtung unternehmensinterner Zielsetzungen im Event-Marketing

- Entwicklung eines Modells zur Wirkungsweise des Event-Marketings auf die organisationale Identifikation

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783961166626
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 70
  • Udgivet:
  • 30. september 2017
  • Størrelse:
  • 210x148x4 mm.
  • Vægt:
  • 104 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 3. december 2024

Brugerbedømmelser af Theoretische Betrachtung unternehmensinterner Zielsetzungen im Event-Marketing



Find lignende bøger
Bogen Theoretische Betrachtung unternehmensinterner Zielsetzungen im Event-Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.