Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Using Creativity and Data in Marketing

Bag om Using Creativity and Data in Marketing

Understand how to harness data to drive creativity in your marketing, creating data-informed, imaginative campaigns that have real-world impact.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781398619272
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 3. juni 2025
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • BLACK WEEK
  Gratis fragt
Leveringstid: Kan forudbestilles
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  • Bogen kan først forudbestilles 6 måneder før udgivelsesdatoen

Beskrivelse af Using Creativity and Data in Marketing

Understand how to harness data to drive creativity in your marketing, creating data-informed, imaginative campaigns that have real-world impact.

Brugerbedømmelser af Using Creativity and Data in Marketing



Find lignende bøger
Bogen Using Creativity and Data in Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.