Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Anbefalet

- Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Bag om Anbefalet

Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok! At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice. Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops. Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788771708332
  • Udgivet:
  • 26. juni 2019
Leveringstid: Straks på e-mail

Beskrivelse af Anbefalet

Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok!
At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.
Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops.
Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.

Brugerbedømmelser af Anbefalet



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.