Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Den digitale virksomhed i praksis

- Muligheder i teknologi og platforme

Bag om Den digitale virksomhed i praksis

Den digitale virksomhed i praksis giver en indføring i, hvad det vil sige at være en digital virksomhed, hvilke tiltag man kan tage, og hvilke tendenser der tegner sig for den digitale fremtid. Digital teknologi og internettets platforme ændrer radikalt på virksomheders forhold på markedet. Virksomheder skal derfor ledes og organiseres med strategier og forretnings-modeller, der passer til den digitale virkelighed ved, at de: • indretter sig på de digitale vilkår, så de opnår de fordele i økonomi og konkurrence, der følger med • gør deres produkter, processer og platforme digitale og omsætter dem til vækst og indtjening. For de fleste er det store ændringer, som kræver, man danner sig et klart billede af, hvad virksomheden skal udvikle sig til. Den digitale virksomhed i praksis er skrevet til ledere, specialister, rådgivere og studerende, som ønsker viden om, hvad de centrale forhold ved en digital virksomhed er samt viden om, hvordan de kan bruge de muligheder, som teknologien giver. Bogen har en række cases fra danske virksomheder samt værktøjer, der omsætter bogens indhold til handling.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759336861
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 4. september 2020
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 157x231x12 mm.
  • Vægt:
  • 318 g.
  • BLACK WEEK
  På lager
Leveringstid: 1-3 hverdage
Forventet levering: 29. november 2024

Beskrivelse af Den digitale virksomhed i praksis

Den digitale virksomhed i praksis giver en indføring i, hvad det vil sige at være en digital virksomhed, hvilke tiltag man kan tage, og hvilke tendenser der tegner sig for den digitale fremtid.
Digital teknologi og internettets platforme ændrer radikalt på virksomheders forhold på markedet. Virksomheder skal derfor ledes og organiseres med strategier og forretnings-modeller, der passer til den digitale virkelighed ved, at de:
• indretter sig på de digitale vilkår, så de opnår de fordele i økonomi og konkurrence, der følger med
• gør deres produkter, processer og platforme digitale og omsætter dem til vækst og indtjening.
For de fleste er det store ændringer, som kræver, man danner sig et klart billede af, hvad virksomheden skal udvikle sig til.
Den digitale virksomhed i praksis er skrevet til ledere, specialister, rådgivere og studerende, som ønsker viden om, hvad de centrale forhold ved en digital virksomhed er samt viden om, hvordan de kan bruge de muligheder, som teknologien giver. Bogen har en række cases fra danske virksomheder samt værktøjer, der omsætter bogens indhold til handling.

Brugerbedømmelser af Den digitale virksomhed i praksis



Find lignende bøger
Bogen Den digitale virksomhed i praksis findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.