Julegaver: Du kan nemt købe dine julegaver hos os. Vi bytter indtil den 31. januar 2019

Digital marketing og markedskommunikation af Ezio Pillon Du sparer 15% ift. forhandlerpris Spar 15% Bog, Hæftet

Digital marketing og markedskommunikation

af ,
(Udvid)

Digitaliseringen har en gennemgribende betydning for mennesker og den verden, vi lever i, og dermed også for marketing generelt og markedskommunikation specielt. Digital marketing og markedskommunikation kombinerer klassisk markedskommunikation med digital marketing og giver læseren hands-on-opgaver og værktøjer til at arbejde med moderne marketing og markedskommunikation i praksis. I de første tre kapitler beskriver og forklarer bogen generelle teorier og modeller. Derefter fokuseres der på den operationelle del af digital marketing og tværmedial markedskommunikation. Kapitel 15 præsenterer en række emner, forfatterne mener, vil præge den umiddelbare fremtid. Afslutningsvis indeholder bogen og det tilhørende website en række cases, som illustrerer det gennemgåede stof. Bogen er rettet mod videregående uddannelser, fx multimediedesigner og markedsføringsøkonom samt til kommunikationsfag på universiteterne. Om forfatterne Ezio Pillon er cand.mag. fra Københavns Universitet. Han er lektor på Cphbusiness i bl.a. digital marketing og ekstern lektor på Københavns Universitet i bl.a. tværmedial kommunikation samt konsulent indenfor visuel identitet. Nana Emilie Grew er uddannet cand.merc.(kom) fra CBS i 2008 og har undervist på Cphbusiness siden 2015 indenfor primært digital marketing, e-handel og markedskommunikation. Inden da arbejdede hun i mediebranchen i 7 år inden for marketing, forretningsudvikling og projektledelse.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741261829
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 264
  • Udgivet:
  • 12. juni 2018

Andre udgaver:

  • 350,00 kr.
  • 2-3 hverdage
  • 296,95 kr.
  • 53,05 kr. (15%)
  • 29,95 kr.
Læg i kurv
  • 269,95 kr. i
  • 80,05 kr. (23%)
  • 19,95 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre der købte denne bog, har også købt..