Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi af Anton Christensen Bog, Hæftet

Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi

af ,
(Udvid)

Bogen gennemgår begreberne service management og oplevelsesøkonomi og deres teoretiske udvikling. Fagelementer som service management systemet, parametermix og positionering, segmentering og købsadfærd, samt brancheanalyse med fokus på PEST-analysen behandles gennem bogen. Bogen er rettet mod serviceøkonuddannelsen, men kan benyttes bredt af praktikere og på andre uddannelser.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776754778
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 192
  • Udgivet:
  • 24. September 2007

Andre udgaver:

  • 250,00 kr.
  • 2-3 hverdage
  • 225,00 kr.
  • 25,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 195,00 kr. i
  • 55,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.