Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi

Bag om Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi

Bogen gennemgår begreberne service management og oplevelsesøkonomi og deres teoretiske udvikling. Fagelementer som service management systemet, parametermix og positionering, segmentering og købsadfærd, samt brancheanalyse med fokus på PEST-analysen behandles gennem bogen. Bogen er rettet mod serviceøkonuddannelsen, men kan benyttes bredt af praktikere og på andre uddannelser.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776754778
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 192
  • Udgivet:
  • 24. september 2007
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 172x241x12 mm.
  • Vægt:
  • 426 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 1-2 hverdage
Forventet levering: 8. november 2024

Beskrivelse af Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi

Bogen gennemgår begreberne service management og oplevelsesøkonomi og deres teoretiske udvikling. Fagelementer som service management systemet, parametermix og positionering, segmentering og købsadfærd, samt brancheanalyse med fokus på PEST-analysen behandles gennem bogen. Bogen er rettet mod serviceøkonuddannelsen, men kan benyttes bredt af praktikere og på andre uddannelser.

Brugerbedømmelser af Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi



Find lignende bøger
Bogen Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.