Bag om Influencer-koden
Hvad enten det handler om globale entrepriser eller lokale fitnesscentre, så er fremtiden inden for marketing autentiske partnerskaber. Influencer-koden, der er skrevet af en succesfuld iværksætter, lærer og prisvindende YouTube-stjerne, er den grundlæggende håndbog for et hvilket som helst firma, der ønsker at udnytte indflydelsens magt og potentiale til at udvikle deres brand. Influencer-koden giver et enkelt indblik i den komplekse verden, som ”influencer-marketing” er, og giver dig banebrydende indsigt i, hvordan du researcher, evaluerer og ansætter de helt rigtige influencere til netop dit marked. Gennem en stærk proces i form af en tretrinsmodel viser Influencer-koden dig, hvordan du knækker koden til influencer-marketing og bedst udnytter dets potentiale til at nå dine mål.
Om forfatteren
Amanda Russel er international brand-strategiker, taler, underviser og fitnessikon, der har været involveret i digital marketing, lige fra de sociale mediers revolutionerende kræfter først begyndte at skabe røre inden for salg og reklame. Som pioner inden for influencer-marketing har hun udviklet en stor følgeskare online og underviser i det eneste fuldstændig godkendte fag i influencer-marketing i verden på UCLA og University of Texas. Amanda arbejder i dag som Chief Marketing Officer ved Valeo Securities.
Vis mere